Blog - najnowsze wpisy
Komunikaty o nieaktualnych lub błędnych adresach e-mail użytkowników hifi.pl
Dezaktualizacja adresów e-mail to naturalne zajwisko i dotyczy to także adresów podanych przez użytkowników naszej witryny w czasie rejestracji. Dane kontaktowe wpisywane w trakcie zamieszczania ogłoszeń też czasami zawierają błędy.
O tym, że adres podany przy rejestracji jest nieaktualny dowiadujemy się na dwa sposoby. Po pierwsze gdy sami użytkownicy zgłaszają potrzebę naniesienia zmiany na koncie. Drugi przypadek występuje gdy e-maile wysłane automatycznie z naszego serwera są do nas odbijane. O tym, że dane podane w ogłoszeniach są błędne dowiadujemy się od czytelników, którzy nie mogą się skontaktować z ogłoszeniodawcą.
Aby złagodzić niedogodności wynikające z błędów i dezakatualizacji danych zmieniliśmy dotychczasową praktykę. Do tej pory korekty danych były wykonywane na polecenie użytkowników. Od niedawna sami proponujemy nanoszenie potrzebnych zmian. Jeśli w Państwa ogłoszeniach podany jest drugi e-mail, inny niż ten podany przy rejestracji, możemy przekazać naszą propozycje e-mailem. Oprócz tego zaczęliśmy też prezentować indywidualnie adresowane komunikaty, które są widoczne po zalogowaniu obok linków nawigacyjnych. Komunikat obok linków nawigacyjnych może się też pojawić, jeśli otrzymamy sygnał, że podane w ogłoszeniu dane kontaktowe są błędne.
Niezależnie od czynności, które wykonujemy we własnym zakresie, zachęcamy wszystkich, którzy nie używają już swoich adresów e-mail podanych przy rejestracji aby zgłosić do naszej redakcji potrzebę aktualizacji danych na koncie użytkownika. Tego typu dyspozycje należy zgłaszać po zalogowaniu przy pomocy formularza kontaktowego dla zalogowanych użytkowników.
Rok 2023, stabilne wyniki winyli i płyt CD
Rok 2023 w branży fonograficznej różnił się od roku 2022. A zmiana polegała na tym, że było mniej zmian. O ile w roku 2022 w niektórych krajach miały miejsce znaczące wahania sprzedaży nośników fizycznych, to w roku 2023 rynek był ogólnie bardziej stabilny. Co ciekawe, swoją pozycję nieźle podtrzymały płyty CD.
Dominacja strumieniowania jest już utrwalona. Ten segment rynku wciąż rośnie, ale dynamika tego procesu już spadła. Dochody ze strumieniowania w latach 2022 i 2023 na największych rynkach kształtowały się następująco:
- USA ... 13.285 - 14.358 mln dolarów
- Japonia ... 92.803 - 105.617 mln jenów
- Niemcy ... 1.523 - 1.651 mln Euro
- Francja ... 558 - 610 mln Euro
- Hiszpania ... 281 - 330 mln Euro
W Wielkiej Brytanii publikowana jest statystyka strumieniowania liczona w jednostkach SAE (streaming equivalent albums). Odnotowano wzrost ze
143.1 na 160.3 miliony SAE.
W Stanach Zjednoczonych sprzedaż winyli zwiększyła się rok do roku z 40,5 do 43,2 miliona sztuk. Po znacznym spadku w roku 2022 tym razem płyty CD zachowały swój poziom sprzedaży, odnotowano niespełna 2-procentowy spadek z 37,7 na 37 milionów sztuk. RIAA aktualizuje swoje statystyki i dane z reguły różnią się nieco od tych publikowanych rok wcześniej.
Rynek japoński nadal wyróżnia się swoją specyficzną strukturą, z dużym przywiązaniem do płyt CD. Sprzedaż winyli wzrosła z 2,133 do 2,691 miliona płyt, czyli o 26%. Jest to znaczący postęp, ale w porównaniu z USA i Europą Japonia nie jest jednak zbyt dużym rynkiem dla winyli. Co wydaje się ciekawsze, dobre były wyniki sprzedaży płyt CD. Osiągnięto wynik 108,786 miliona sztuk, co oznacza 8-procentowy wzrost.
W Wielkiej Brytanii sprzedano 10,8 miliona płyt CD (spadek o 6,9%), ale wartość sprzedaży wzrosła nieznacznie o 5,4%. Rynek płyt winylowych wzrósł 16-ty rok z rzędu i sprzedano 6,1 miliona płyt (wzrost o 11,8%). W listopadzie 2023, po czteroletniej przerwie, sieć HMV otworzyła ponownie swój flagowy sklep na Oxford Street w Londynie, co jest postrzegane jako oznaka dobrej kondycji rynku nośników fizycznych. Strumieniowanie przyniosło dochody 962 miliona funtów, co stanowiło 67,4% rynku.
We Francji zmiany w sprzedaży nośników fizycznych były minimalne. W przypadku płyt winylowych był to wzrost do 5,5 miliona (z 5,4 w 2022), a w ujęciu wartościowym z 89 na 94 miliony Euro. Natomiast płyty CD sprzedały sie w ponad 10 milionach egzemplarzy, co oznaczało spadek wartości ze 104 na na 96,5 miliona Euro.
W Niemczech po nieznacznym spadku w roku 2022 tym razem odnotowliśmy wzrost sprzedaży winyli do 4,6 miliona (4,3 miliona w 2022 i 4,5 miliona w 2021). Sprzedaż CD znowu spadła, tym razem do 16,2 miliona (z 19,4 miliona w 2022).
Włoskie stowarzyszenie branżowe FIMI podkreśla, że rok 2023 był bardzo udany dla branży fonograficznej w tym kraju, a cały rynek wzrósł o 18,8%, do 440 milionów Euro. 62 miliony Euro przyniosła sprzedaż na nośnikach fizycznych, co oznacza wzrost o 14,4%. Wartość sprzedaży płyt winylowych wzrosła o 24,3%, a wartość sprzedaży CD zwiększyła się o 3,8%.
Na rynku hiszpańskim sprzedaż winyli wzrosła z 1,706 miliona sztuk i 29,48 miliona Euro w roku 2022 do 2,1 miliona sztuk i 35,19 miliona Euro w 2023. Natomiast wartość sprzedaży CD spadła nieznacznie o 1,3%.
Australia to w pewnym sensie przeciwieństwo Japonii. Rynek ten wyróżnia sie bardzo małą popularnością płyt CD. Sprzedaż płyt CD spadła o 19,14%, ale w tym przypadku bardziej od zmiany procentowej uwagę zwraca mała liczba sprzedanych egzemplarzy równa tylko 1,594 miliona. Płyty winylowe odnotowały nieduży wzrost (2,91%), ale liczba też nie była imponująca i wyniosła 1,183 miliona. (GS)
2024-05-2 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2023, stabilne wyniki winyli i płyt CD)
Wybór sposobu prezentacji danych kontaktowych w ogłoszeniach na giełdzie hifi.pl
Użytkownicy, którzy mają założone konto na hifi.pl otrzymują dostęp do nowej funkcji. Do tej pory dane kontaktowe ogłoszeniodawców były widoczne dla wszystkich czytelników. Od teraz można ograniczyć zakres widoczności danych kontaktowych, jeśli ogłoszenia są zamieszczane po zalogowaniu. Zmiany w ustawieniach konta użytkownika można wprowadzić po zalogowaniu w zakładce Moje konto. Zmiany będą miały natychmiastowy efekt we wszystkich ogłoszeniach ogłoszeniodawcy.
Wariantem domyślnym jest kontynuowanie dotychczasowej praktyki, czyli prezentacja danych kontaktowych bezpośrednio w ogłoszeniach w postaci widocznej dla wszystkich. Takie ustawienie jest wstępnie zapisane na wszystkich kontach użytkowników, czy to starszych czy też nowo zakładanych.
Druga możliwość to prezentacja danych kontaktowych tylko dla zalogowanych użytkowników hifi.pl. Odradzamy stosowanie tego wariantu ogłoszeniodawcom, którzy są potencjalnie zainteresowani w nawiązaniu kontaktów z czytelnikami zagranicznymi. W praktyce można przyjąć, że wybór tej opcji ograniczy zasięg ogłoszenia do polskich czytelników.
W trzecim wariancie dane kontaktowe w ogóle nie będą prezentowane w ogłoszeniach, nawet dla osób zalogowanych. Nawiązanie kontaktu odbywa się wówczas za pośrednictwem hifi.pl. Osoby zainteresowane danym ogłoszeniem będą miały w tym przypadku możliwość przekazania swoich danych kontaktowych (e-mail i/lub telefon) ogłoszeniodawcy. Do przekazywania danych służy specjalnie do tego celu przeznaczony formularz na hifi.pl. Dane wpisane do formularza przez osobę zainteresowaną ogłoszeniem zostaną przekazane na adres e-mail ogłoszeniodawcy. Od inicjatywy ogłoszeniodawcy będzie zależała kontynuacja kontaktów. Dalszą wymianę informacji strony będą prowadzić bezpośrednio między sobą, czy to telefonicznie czy e-mailowo, korzystając z wymienionych za pomocą hifi.pl danych kontaktowych, a hifi.pl nie będzie w tym pośredniczyć.
Oprócz zmian w sposobie prezentacji danych kontaktowych w ogłoszeniach zmieniony został też nagłówek list ogłoszeń użytkowników. Jeśli użytkownik ma zdefiniowaną nazwę, to pojawia się ona w nagłówku listy, tak jak do tej pory. A jeśli użytkownik nie ma zdefiniowanej nazwy, to w nagłówku pojawia się numer użytkownika, a nie e-mail rejestracyjny jak było to wcześniej.
Nowe grupy ogłoszeniowe na giełdzie hifi.pl
Od kilku miesięcy stopniowo modernizujemy funkcjonalność giełdy hifi.pl. Dotyczyło to między innymi podziału ogłoszeń na grupy.
Będziemy wprowadzać kolejne zmiany tego rodzaju. Ze względu na planowany zakres prac, zależy nam abyście Państwo śledzili nowy układ grup ogłoszeniowych pod kątem prawidłowej klasyfikacji Waszych ogłoszeń.
W większości przypadków na podstawie treści i/lub podanej ceny będziemy mogli przenieść ogłoszenia do właściwych grup. Niestety dostępne dla nas informacje nie pozwolą na prawidłową klasyfikację wszystkich ogłoszeń bez Państwa udziału. W szczególności dotyczy to sytuacji gdy grupa jest dzielona na mniejsze kategorie cenowe, gdy przesuwane są granice cenowe pomiędzy grupami, bądź też wprowadzone będą grupy z nowymi definicjami rodzaju przedmiotu.
Po zalogowaniu prezentowana jest lista komunikatów o ostatnich zmianach na giełdzie. Prosimy o uważne śledzenie tych komunikatów i możliwie jak najszybsze nanoszenie zmian w ogłoszeniach kiedy tylko będzie to potrzebne.
2023-11-21 Stały adres dla tego wpisu (Nowe grupy ogłoszeniowe na giełdzie hifi.pl)
Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń na hifi.pl
Na giełdzie sprzętowej hifi.pl wprowadzane są zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń, zarówno z rejestracją jak i bez rejestracji.
W przypadku ogłoszeń zamieszczanych bez rejestracji pojawiła się jedna nowość. Jest to zapowiadana w ubiegłym miesiącu funkcja odświeżania ogłoszeń. Odświeżenie ogłoszenia powoduje jego przeniesienie na górę listy. Do realizacji tej funkcji służy ten sam link co do usuwania ogłoszenia. Po uruchomieniu linku pojawią się dwie opcje, dostępna już wcześniej do usuwania ogłoszenia oraz nowa opcja odświeżania.
Zmiany dotyczące ogłoszeń zamieszczanych po zalogowaniu przez zarejestrowanych użytkowników będą miały znacznie szerszy zakres. Wprowadzone do tej pory są następujące:
• Możliwość odświeżania ogłoszeń, czyli przenoszenia ich na górę listy.
• Funkcja usuwania ogłoszeń z bieżącej emisji została wycofana z użytku. Emisję ogłoszenia można zakończyć poprzez przeniesienie do archiwum, a funkcja trwałego usuwania ogłoszeń jest dostępna tylko na stronie z listą ogłoszeń archiwalnych.
• Usunięta została opcja zamieszczania ogłoszeń z czasem emisji 10 dni.
Zaplanowaliśmy też kilka następnych kroków. W pierwszej kolejności będzie to ujednolicenie czasu emisji ogłoszeń. Będzie on wynosił 90 dni. 120 dni będzie wynosił czas przechowywania ogłoszeń w archiwum. Zmieniony zostanie sposób działania funkcji wznawiania/reaktywacji ogłoszeń z archiwum. Zmodernizowany będzie system wysyłania e-mailowych komunikatów o zakończeniu emisji ogłoszeń. Wymienione zmiany powinny wejść w życie niebawem, a w planach są kolejne nowinki.
2023-06-19 Stały adres dla tego wpisu (Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń na hifi.pl)
Rok 2022, niezłe statystki sprzedaży winyli
Główne trendy na globalnym rynku fonograficznym są od dłuższego czasu stałe. Rozwija się rynek strumieniowania, dobrze trzyma się produkcja płyt winylowych, spada sprzedaż płyt CD i sprzedaż kupowanych plików z muzyką. Różnice pomiędzy poszczególnymi krajami są jednak znaczne, zarówno pod względem struktury sprzedaży jak i tempa zachodzących zmian. W statystykach za rok 2022 widać to bardzo wyraźnie.
Dominujące na rynku amerykańskim strumieniowanie dało w 2022 roku ponad 13 miliardów dolarów dochodu przy całkowitej wielkości rynku 15,874 miliardów. Płatne ściąganie plików zmalało o ponad 20% i spadło poniżej 500 milionów dolarów. Media fizyczne trzymały się dość stabilnie, spadła ilość sprzedanych nośników, natomiast wartość sprzedaży nieznacznie wzrosła. Sprzedaż winyli zwiększyła się rok do roku z 40 do 41,3 miliona sztuk. Po udanym roku 2021 sprzedaż płyt CD spadła z 46,7 na 33,4, ale przynajmniej utrzymała się na nieco wyższym poziomie niż w 2020. Ponownie przypominamy, że RIAA aktualizuje swoje statystyki i dane za poszczególne lata mogą się nieco zmienić w stosunku do publikowanych wcześniej.
Po spektakularnym wzroście w 2021 roku tym razem już takich imponujących wyników nie było, ale sprzedaż winyli w Japonii jednak zwiększyła się o kilkanaście procent, z 1,907 miliona do 2,133 miliona płyt. Co ciekawe Japonia wciąż pozostaje bastionem popularności CD, zanotowano tylko 3-procentowy spadek do 100,915 miliona sztuk. Jak widać struktura rynku japońskiego bardzo rożni się od struktury rynku amerykańskiego czy rynków zachodnioeuropejskich.
Rok 2022 nie był dobry dla nośników fizycznych na rynku niemieckim. Sprzedaż winyli spadła do 4,3 miliona (w 2021 było to 4,5 miliona), a sprzedaż CD spadła do 19,4 miliona sztuk (25,1 miliona w 2021). Ciekawostką jest 8-procentowy wzrost sprzedaży kaset magnetofonowych, ale w w liczbach bezwzględnych to tylko około 100 tysięcy sztuk. Całościowe wyniki nie były jednak takie złe, rynek fonograficzny powiększył się o 6,1% do 2,07 miliarda Euro, z czego 1,66 miliarda to sprzedaż w postaci cyfrowej. Ponad 90% sprzedaży cyfrowej przypada na strumieniowanie.
W Wielkiej Brytanii tradycyjne formy sprzedaży muzyki trzymały się nieco lepiej. Sprzedano 11,6 miliona płyt CD (w 2021 było to 14,4 mln) oraz 5,5 miliona winyli (5,3 miliona w 2012). Tu też funkcjonuje nisza kaset magnetofonowych sprzedanych w ilości 195 tysięcy sztuk. Płyty winylowe są średnio sporo droższe od kompaktowych i w nagłówkach prasowych chętnie podawano informacje, że winyle wyprzedziły CD. Pod względem wartości faktycznie tak się stało. Wartość sprzedaży wyniosła 150,5 milionów funtów dla winyli i 124 miliony dla CD.
Także we Francji sprzedaż czarnych płyt nieco wzrosła, z 5,2 do 5,4 miliona w 2022 roku. W ujęciu wartościowym był to wzrost z 79 na 89 milionów Euro. Natomiast znacznie spadła wartość sprzedaży CD, ze 139 na 104 miliony Euro.
Nie znalazłem informacji o ilości sprzedanych płyt we Włoszech. Dane dotyczące wartości sprzedaży mówią o wzroście w przypadku winyli, z 26,97 na 30,14 miliona Euro. A w przypadku CD jest to spadek z 27,22 na 23,29 miliona Euro.
Tendencje na rynku hiszpańskim były podobne jak w większości innych krajów. Sprzedaż winyli nieco wzrosła z 1,624 miliona sztuk i 25,57 miliona Euro w 2012 na 1,706 miliona sztuk i 29,48 miliona Euro w 2022. Natomiast wartość sprzedaży CD spadła aż o 29 procent. (GS)
2023-05-16 Stały adres dla tego wpisu (Rok 2022, niezłe statystyki sprzedaży winyli)
Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji
Na giełdzie sprzętowej hifi.pl wprowadzone zostały dwie zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji i logowania.
Czas emisji ogłoszeń tego typu został zmieniony z 21 dni na 90 dni. Tak znacznie wydłużenie czasu emisji wymusza wprowadzenie rozwiązań do usuwania ogłoszeń zdezaktualizowanych. Dlatego dodana została też funkcja samodzielnego usuwania ogłoszeń zamieszczonych bez rejestracji i logowania. Tak jak do tej pory, każde ogłoszenie zamieszczone bez rejestracji i logowania wymaga indywidualnej aktywacji. Po wykonaniu aktywacji ogłoszeniodawca otrzyma e-mailem link do samodzielnego usunięcia ogłoszenia. Po uruchomieniu tego linku pojawi się strona, na której trzeba będzie potwierdzić swoją dyspozycję usunięcia ogłoszenia.
Oprócz tego planowane jest też wprowadzenie funkcji odświeżania ogłoszeń. Odświeżenie będzie powodowało przeniesienie ogłoszenia na górę listy. Ta zmiana ma być wprowadzona w czerwcu.
2023-05-13 Stały adres dla tego wpisu (Zmiany dotyczące zamieszczania ogłoszeń bez rejestracji)
Co zrobić z 1000 sztuk sprzętu vintage?
Od czasu do czasu w mediach pojawiają się informacje o sprzedaży różnego rodzaju dużych, prywatnych kolekcji. O ile dobrze pamiętem kilka lat temu w Stanach Zjednoczonych oferowana była kolekcja płytowa licząca grubo ponad milion tytułów. Tysiąc urządzeń audio nie robi aż tak wielkiego wrażenia, ale to jednak dużo. A właśnie tak duża jest polska kolekcja, o której się niedawno dowiedzieliśmy.
Jak mówi przysłowie od przybytku głowa nie boli. Trafność tego powiedzenia wydaje się jednak dyskusyjna. Ile miejsca zajmuje tysiąc sztuk sprzętu audio? Według informacji, które do nas dotarły w opisywanym przypadku jest to kilka pomieszczeń. Ile czasu potrzeba na inwentaryzację takiej ilości sprzętu? Co ze sprawdzeniem stanu poszczególnych egzemplarzy? Nie znam odpowiedzi na te pytania. Zasadniczy dylemat polega na podjęciu decyzji co można z taką kolekcją zrobić. Sprzedać w całości? Sprzedawać poszczególne egzemplarze? Może część lub wszystko oddać? Może zająć się kolekcją i przedłużyć jej istnienie? Może podzielić ją na części i zastosować kombinację różnych rozwiązań? Nie będę próbował odpowiadać na te pytania bo są one zależne od wielu okoliczności. Długo można snuć rozważania nad zaletami i wadami poszczególnych wariantów oraz ich potencjalnym zastosowaniem w konkretnym przypadku. Z tego względu losy wspomnianej kolekcji nie są dla nas aż tak istotne, bo poruszamy się tu w sferze, gdzie kluczowe znaczenie mają indywidualne preferencje i możliwości.
Słowo kolekcjoner budzi pozytywne skojarzenia, co możemy obserwować choćby wtedy gdy w prasie czy w telewizji pojawiają się materiały o kolekcjach i kolekcjonerach. Osobiście już od dłuższego czasu mam jednak mieszane uczucia wobec tego zjawiska. Nie chodzi o negowanie sensu kolekcjonowania w ogóle, ale o sposób w jaki jest to robione.
Doświadczenie uczy, że kolekcjonerzy są często zbyt niefrasobliwi. Jeżeli kolekcja przez wiele lat leży i zbiera kurz, a ostatecznie w całości lub części trafia do utylizacji odpadów to pojawia się pytanie jaki był sens jej tworzenia. Pozostaje nam wówczas wierzyć, że samo kolekcjonowanie przynosiło kolekcjonerowi dużo radości i uznać to za wystarczający argument. Mimo wszystko sensowne wydaje się zalecenie, żeby kolekcje były tworzone z naciskiem na jakość, a nie na ilość. Jeśli kolekcja się rozrasta, w pewnym punkcie powinno się zadbać o odpowiedni opis i inwentaryzację. Niestety ten aspekt jest często całkowicie ignorowany. Kiedy tylko pojawiają się jakieś istotne informacje dotyczące przedmiotu będącego częścią kolekcji, warto je możliwie szybko utrwalić. W przeciwnym razie ponowne zdobywanie lub odtwarzanie tych informacji może być znacznie utrudnione lub nawet niemożliwe. Istotne jest też zapewnienie odpowiedniej obsługi i/lub zabezpieczenia kolekcji, żeby nie ulegała ona degradacji. Trzeba się liczyć z tym, że każda kolekcja prędzej czy później będzie musiała zmienić właściciela i/lub miejsce przechowywania. Warto pomyśleć zawczasu o tym czy kolekcja będzie kiedyś sprzedana, czy oddana, czy zachowana w całości, czy podzielona i kto będzie się nią zajmował w dalszej przyszłości. W niektórych przypadkach należy omówić temat ze spadkobiercami.
Na podstawie informacji, które do nas dotarły wiemy, że we wspomnianej kolekcji znalazły się między innymi urządzenia takich firm jak Aiwa, Beomaster, Dual, Grundig, Hitachi, ITT, Mitsubishi, NAD, Nordmende, Panasonic, Pioneer, Reloop, Saba, Sanyo, Siemens, Sony, Telefunken, Universum. Przynajmniej część urządzeń w tym zbiorze zapewne ma jakąś wartość rynkową. Jest to dużą zaletą, bo można liczyć, że możliwa jest sprzedaż kolekcji.
Napisałem ten tekst z dwóch powodów. Po pierwsze informacja o kolekcji liczącej tysiąc sztuk sprzętu audio jest ciekawa sama w sobie. Sam byłem zaskoczony, że w Polsce powstał tak duży, prywatny zbiór. Ale chciałem też skorzystać z okazji, aby skłonić do refleksji wszystkich kolekcjonerów. Nie zamierzam nikogo odciągać od tego hobby, ale chciałem wyczulić Państwa na problemy, które mogą powstać gdy kolekcja wymknie się spod kontroli, gdy będzie zaniedbana lub gdy nie zaplanujemy jej losów w dłuższej perspektywie. (GS)
2022-10-17 Stały adres dla tego wpisu (Co zrobić z 1000 sztuk sprzętu vintage?)
Archiwum wpisów redakcyjnego bloga
2022-03-23 Rok 2021, kolejne sukcesy płyt winylowych i dobre wyniki CD)
2022-02-10 Reklama tygodniowa, nowość w ofercie hifi.pl
2021-05-5 Rok 2020 bardzo dobry dla płyt winylowych
2021-01-09 Zmiany na giełdzie płytowej
2020-11-30 Plany dotyczące modernizacji witryny
2020-10-26 Coraz więcej danych świadczących o stabilizacji rynku winylowego
2020-01-28 Niezłe wyniki winyli w UK i Japonii oraz inne ciekawostki fonograficzne
2019-10-02 W pierwszym półroczu 2019 sprzedaż winyli nadal stabilna
2019-07-02 Komunikat o błędzie 403
2019-03-27 Zmiana sposobu rejestracji i resetowania hasła na hifi.pl
2019-03-12 Oznaki stabilizacji sprzedaży winyli w 2018 roku
2019-02-27 Zakończenie prac modernizacyjnych na hifi.pl
2019-02-9 Prace modernizacyjne na hifi.pl
2018-01-13 Wzrost sprzedaży winyli w 2017 i nowe tłocznie
2017-08-23 Uruchomienie https na hifi.pl
2017-04-20 Wzrost sprzedaży winyli w 2016 roku na 8 głównych rynkach
2017-01-4 Dobra sprzedaż winyli na rynku brytyjskim w 2016 roku
2016-01-30 Dalszy wzrost rynku winylowego w 2015 roku
2015-10-19 Zapowiada się kolejny dobry rok dla winyli
2015-07-02 Typowe błędy w adresach e-mail
2015-06-18 Światowy rynek winyli w 2014 roku
2015-06-17 Określenie preferencji ogłoszeniodawców dotyczących ofert z zagranicy
2015-06-05 Debiut monitorów Xavian z udziałem Roberto Barletty
2015-03-27 Dalszy wzrost sprzedaży winyli w USA, Niemczech i Polsce
2015-02-25 Nowa grupa sprzętowa na Giełdzie
2015-01-05 Znakomite wielkości sprzedaży winyli w USA i UK
2014-12-22 Dwie nowości na witrynie - dla czytelników i dla reklamodawców
2014-11-18 OLED kontra mit kwantowych kropek
2014-11-14 Mała wojna standardów w bezprzewodowym audio
2014-10-02 Zapytaj zanim kupisz, czyli serwisowe absurdy
2014-08-05 Problem z rejestracją? Problem z ogłoszeniem? Zaginione e-maile z hifi.pl
2014-06-30 OLED-y z przeszkodami do przodu
2014-03-26 Płyty winylowe w 2013 - USA i Niemcy w górę, Japonia w dół
2014-01-07 Obiecujące dane dotyczące sprzedaży płyty winylowych w 2013 roku
2013-12-16 Aktywacja ogłoszeń zamieszczanych na Giełdzie
2013-11-06 Kulisy pracy witryny hifi.pl
2013-11-05 Dobra jesień OLED-ów, dobre perspektywy na zimę
2013-09-30 Ekrany OLED zbliżają się do dojrzałości
2013-08-7 Dobre wieści z OLED-owego rynku
2013-07-11 Usuwanie nieaktywnych kont użytkowników
2013-06-29 Hifi.pl w epoce Facebook'a
2013-06-21 Eksperyment z trwałością nagrań na CD-R
2013-05-13 Co myśleć o OLED-owych opóźnieniach
2013-05-08 Prace modernizacyjne na Giełdzie hifi.pl
2013-01-21 Winylowy renesans także w Polsce
2013-01-21 Telewizory OLED na CES
2013-01-05 Trudna ocena sytuacji OLED-ów
2012-11-12 Nowe funkcje na Giełdzie hifi.pl
2012-10-08 Rozwój ekranów refleksyjnych poniżej oczekiwań
2012-09-24 Nowy regulamin Giełdy hifi.pl
2012-07-31 Zmiany dotyczące ogłoszeń firmowych i inne nowinki w dziale ogłoszeń drobnych
2012-04-15 Sharp wprowadza IGZO w LCD, Samsung zapowiada LITI w giętkich OLED-ach)
2012-04-5 U progu ery OLED-owych telewizorów
2012-03-31 RIAA i IFPI potwierdzają wzrost sprzedaży winyli w 2011
2012-03-26 Niewiadome dotyczące ekranu nowego iPada
2012-02-03 Komentarz do najnowszych prognoz produkcji OLED-ów
2012-01-24 Obiecujące wstępne dane o sprzedaży winyli w 2011 roku
2012-01-14 Analiza doniesień o OLED-ach z targów CES 2012
2011-12-21 Podsumowanie 2011 roku na rynku ekranów
2011-12-06 Baffle step po polsku
2011-10-31 Kodek Apple Lossless udostępniony na licencji Apache
2011-09-14 OLED-y Samsunga kontra reszta świata
2011-08-29 Prawdziwa archiwizacja na płytach DVD firmy Milleniata
2011-08-17 Meandry polityki producentów ekranów
2011-08-12 Audiofilska meblościanka
2011-08-10 Podstawowe parametry techniczno-ekonomiczne OLED-ów
2011-06-28 Przenosimy ogłoszenia do nowej sekcji Giełdy
2011-06-20 Uzupełnienie winylowych statystyk za rok 2010
2011-06-09 Witryna w przebudowie
2011-05-26 Wdrażanie nowej szaty graficznej witryny
2011-05-16 Kolejne funkcje dla zarejestrowanych użytkowników
2011-05-11 Nowe funkcje, nowe logo i nowy wygląd hifi.pl
2011-04-26 Aktualne stadium rozwoju ekranów OLED
2011-04-19 Dobre wiadomości dla miłośników winylu - rynek w 2010 roku
2011-03-09 Informacje o krystalizacji TCZ i telewizory OLED-LCD od LG
2011-02-22 Cztery ważne ekrany, na które czekam
2011-02-16 TCZ i technologiczny postęp w produkcji OLED-ów
2011-02-06 Fala OLED-owych plotek
2011-01-20 Samsung, LG, Liquavista i Nokia
2011-01-15 Coraz większe inwestycje w nowe ekrany
2011-01-04 Zmiany dotyczące zmieszczania ogłoszeń na Giełdzie hifi.pl
2010-12-12 Rozwój OLED w liczbach
2010-11-19 Nowe ekrany na FPD 2010, nowe informacje o OLED-ach
2010-11-03 Ekrany Liquavisty coraz bliżej debiutu
2010-10-22 Bardziej optymistyczna prognoza dotycząca ekranów
2010-10-12 Wyszukiwarka na Giełdzie hifi.pl
2010-09-13 OLED zgodnie z planem, Mirasol nadchodzi
2010-07-29 Teoria wygrzewania lutów
2010-07-10 Wątpliwe prognozy dotyczące LCD
2010-06-30 Przyszłość OLED-ów coraz wyraźniejsza
2010-06-10 Modernizacja działu ogłoszeń drobnych
2010-05-21 Google pomoże w popularyzacji Ogg Vorbis
2010-05-18 OLED nie zwalnia tempa
2010-05-08 Winyl trzyma się dobrze - rynek w 2009 roku
2010-05-01 Praktyczne znaczenie OLED-ów
2010-04-17 Czas na OLED - uzupełnienie
2010-04-09 Czy nadchodzi czas OLED-ów?
2010-03-24 Problem z Adblockiem
2009-10-16 Nie przepłacajcie za naprawy głośników
2009-06-27 Przeglądarki i zachowanie czytelników
2009-02-02 Statystyczna ciekawostka hifi.pl
2009-01-12 Ostateczny odwrót DRM
2008-12-11 Bałagan w imię porządku
2008-11-10 Audio Show 2008
2008-10-06 10 lat hifi.pl
2008-09-27 Zmiany na naszej witrynie
2008-08-07 Moje nowe kolumny
2008-07-18 Startujemy - blog hifi.pl