MONOPRICE - bogata oferta sprzętu elektronicznego w dystrybucji MIP (16.04.2020)
MIP został oficjalnym partnerem kalifornijskiej firmy Monoprice oferującej szeroką gamę różnego rodzaju urządzeń elektronicznych i akcesoriów, w tym także sprzętu audio. W ofercie Monoprice jest ponad 7000 produktów adresowanych zarówno na rynek konsumencki jak i na rynki profesjonalne. Sprzedaż wyrobów Monoprice w Polsce prowadzi już sieć sklepów MP3Store.
Monoprice została założona w 2002 roku z inicjatywy dwóch przedsiębiorców, którzy dostrzegli możliwość obniżenia cen za wiele produktów. Pierwszym bestsellerem był kabel HDMI. Firma Monoprice dość szybko rozpoczęła poszerzanie oferty i oprócz kabli zaczęła sprzedawać systemy komputerowe budowane według specyfikacji klientów, systemy kina domowego, aż po kompleksowe systemy dostarczane dla innych firm. Według informacji prasowej model działania Monoprice ma zapewniać niższe ceny niż u konkurencji. W tym celu firma wyeliminowała zbędnych pośredników oraz procesy generujące niepotrzebne koszty.
Oprócz sprzętu audio-wideo asortyment obejmuje akcesoria, sprzęt IT, rozwiązania mobilne i bezprzewodowe, rozwiązania smart&security, produkty typu outdoor, wyposażenie biur, a także komercyjne produkty oraz instalacje dla firm, instytucji edukacyjnych i rządowych.
W Polsce mamy teraz możliwość zakupu produktów Monoprice z segmentu audio z linii Monolith. W inauguracyjnej gamie ofertowej najliczniej reprezentowane są słuchawki.