Uwaga!

Trwają prace techniczne na witrynie hifi.pl. Dopóki widoczny będzie niniejszy komunikat prosimy:
- nie zamieszczać ogłoszeń na giełdzie
- nie wykonywać żadnych innych czynności związanych z ogłoszeniami

Przewidujemy, że czas trwania prac nie przekroczy 20 minut. W tym czasie można normalnie korzystać z treści zamieszczonych na hifi.pl.

Kiedy niniejszy komunikat zniknie możliwe będzie korzystanie z wszystkich funkcji witryny.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z prowadzony prac.

Start Pomoc Kontakt Reklama O nas Zaloguj Rejestracja

Witryna hifi.pl wykorzystuje ciasteczka (cookies). Proszę kliknąć aby uzyskać więcej informacji.

Reklama na hifi.pl - FAQ

Czy mogę zmieniać banery w czasie dłuższej emisji?

Tak. Nie ograniczamy częstotliwości zmian banerów w trakcie emisji. Przy dłuższych emisjach zachęcamy do zmian w odstępach nie dłuższych niż kilka tygodni.

Czy redakcja jest zainteresowana wymianą banerów?

Nie stosujemy tej formy współpracy. Prosimy nie zgłaszać takich propozycji.

Jakie są statystyki hifi.pl?

Do szacunkowych kalkulacji i do porównań z reklamą w innych mediach można przyjąć, że nasza witryna ma ponad 500 tysięcy wyświetlonych stron na miesiąc. Ta orientacyjna liczba opiera się na zaokrągleniu w dół naszych faktycznych wyników. Poza tym chcieliśmy podkreślić, że z podawanych przez nas statystyk wyłączany jest ruch generowany przez rozpoznane roboty. Przy pełnym zajęciu wszystkich miejsc w systemie rotacji na hifi.pl banery prezentowane są co piątą stronę, co daje ilość wyświetleń reklamy ponad 100 tysięcy razy na miesiąc. Oznacza to, że cena za tysiąc wyświetleń banera u dołu strony kształtuje się na poziomie około 1,50 złotego, a cena za tysiąc wyświetleń banera u góry strony na poziomie około 3 złotych.

Ilu czytelników odwiedza hifi.pl?

Niektóre redakcje internetowych serwisów podają liczby odwiedzających z dokładnością do pojedynczego czytelnika. Wbrew pozorom liczby te nie mają większej wartości. Podawane dane mogą być zwyczajnie fałszywe, ponieważ nie są weryfikowane przez osoby z zewnątrz. Nawet jeśli dane są prawdziwe w sensie technicznym, to sam operator serwisu może przecież bez wiedzy kontrahentów wygenerować sztuczny ruch na swojej witrynie.

Poza tym istnieją też ograniczenia czysto techniczne. Ustalenie liczby czytelników serwisu internetowego jest w praktyce niemożliwe. Można z niezłą dokładnością ustalić ilość komputerów, które łączyły się z witryną. Do tego konieczne jest zastosowanie rozbudowanego systemu zbierania danych, co prowokuje do stawiania pytań o poszanowanie prywatności użytkowników. Z tego względu ograniczamy się do orientacyjnych obliczeń bazujących na dwóch źródłach danych. Po pierwsze na danych z programu statystycznego Webalizer, a po drugie z naszego własnego systemu statystycznego zaszytego w silniku witryny. Według naszych szacunków hifi.pl odwiedza miesięcznie ponad 50 tysięcy czytelników (choć ściślej należy tu mówić o 50 tysiącach komputerów).

Rozważam zamówienie długookresowej emisji reklamy. Jaka jest gwarancja, że witryna będzie nadal działać za kilka miesięcy? Czy statystyki się nie pogorszą?

Nie możemy dać Państwu formalnych gwarancji, ale chcieliśmy zwrócić uwagę na kilka okoliczności. Nasza firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1991 roku. Witryna funkcjonuje od 1998 roku. Przez cały czas swego istnienia witryna hifi.pl systematycznie zwiększała zasięg. Odrzucaliśmy oferty zakupu naszych domen. Na witrynie zamieszczane są nowe materiały, a w sekcji ogłoszeniowej swoje anonse zamieszczają czytelnicy. Mamy nadzieję, że to wystarczające podstawy by reklamodawcy zaufali stabilności naszej oferty.

Czy można negocjować ceny?

Ceny reklamy na naszej witrynie ustalamy z myślą o tym by zapewnić wysoką konkurencyjność naszej oferty. Z tego względu stosujemy sztywną politykę cenową. W ostatnich latach praktycznie bez przerw utrzymuje się blisko 100-procentowe zajęcie dostępnych na hifi.pl przestrzeni reklamowych, co wskazuje, że rynek potwierdza atrakcyjność proponowanych przez nas cen.

Czemu nie mogę płacić tylko za kliknięcia jak na przykład w Google AdWords?

Oferujemy Państwu przestrzenie reklamowe na hifi.pl. Dokładamy starań by zapewnić jak najlepszą ekspozycję reklam, a także dotarcie do jak największego i najlepiej sprofilowanego grona czytelników. Natomiast wykorzystanie potencjału reklamy na hifi.pl jest poza naszą kontrolą. Ilość kliknięć zależy od wielu czynników, zwłaszcza takich jak postać graficzna reklamy, treść reklamy, długości emisji banera czy sama atrakcyjność reklamowanej oferty. Jest zupełnie naturalne, że reklama niszowego towaru może spowodować mniej kliknięć. Nie oznacza to jednak, że sprzedana przestrzeń reklamowa jest mniej warta. Trzeba też wziąć pod uwagę, że czytelnicy, którzy nie kliknęli na reklamę mimo wszystko jednak ją dostrzegli i zapoznali się z jej treścią - można przypuszczać, że jest to często ważniejsze od samych kliknięć.

Czy redakcja jest zainteresowana barterowym rozliczeniem reklamy?

Taka forma rozliczeń jest możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach. Decyzja w tej sprawie jest zawsze podejmowana indywidualnie. Jeśli chcielibyście Państwo dokonać transakcji barterowej przekażcie nam swoją propozycję. Przedmiotem barteru nie musi być koniecznie sprzęt hi-fi. Uzgodnienie przyjmowanej do rozliczeń wartości sprzętu przekazanego w transakcji barterowej to kwestia indywidualnych ustaleń, uzależniona od tego na ile atrakcyjne jest dla nas proponowane rozliczenie.

Copyright © 1991-2024 Magazyn Hi-Fi, Gdynia, Poland
logo hifi.pl