Ogólne zasady emisji reklamy
Proszę zapoznać się z podanymi poniżej zasadami emisji reklamy na www.hifi.pl. Złożenie zamówienia na reklamę jest równoznaczne z akceptacją następujących warunków:
- Reklamy emitowane na www.hifi.pl muszą być opłacone z góry, przed rozpoczęciem emisji.
- Po złożeniu zamówienia przez reklamodawcę i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez redakcję hifi.pl reklamodawca ma 7 dni na dostarczenie materiałów graficznych reklamy i rozpoczecie emisji. Jeżeli materiały graficzne reklamy nie zostaną dostarczone w tym terminie zamówienie może zostać anulowane.
- W przypadku reklamy ciągłej, to jest bez określonego terminu zakończenia, dyspozycja o przerwaniu emisji musi być dostarczona z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli reklamodawca nie przekaże dyspozycji o przerwaniu reklamy do 7 dnia przed zakończeniem bieżącego okresu emisji, reklama zostanie automatycznie przedłużona na kolejny okres o takiej samej długości jak okres bieżący.
- W przypadku reklamy jednorazowej z określonym terminem zakończenia gwarantujemy możliwość przedłużenie emisji jeśli zamówienie na kolejny okres zostanie przekazane z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli reklamodawca nie złoży zamówienia na przedłużenie do 7 dnia przed zakończeniem biężącego okresu emisji, zajmowane miejsce zostanie uznane za zwolnione i dostępne dla innych kontrahentów.
- Koszta z tytułu przelewów należności za reklamę ponosi reklamodawca.
- Magazyn Hi-Fi nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
- Redakcja hifi.pl zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyny.
- W szczególności nie publikujemy reklam zawierających treści sprzeczne z prawem lub pornograficzne, a także reklam przekierowujących do stron zawierających tego typu treści.
- Redakcja hifi.pl rezerwuje sobie prawo do przewymiarowania i kompresji bannerów, które nie spełniają wymogów technicznych i nie bierze odpowiedzialności za straty jakości które mogą wyniknąć z tego procesu.